من ۴ سنو دادم ۵ ازمایش
نه ناشتایی نیاز نیس تا ۲۴ ساعت بعد از سونو میتونی بری
نه لازم نیست هر وقت سونوگرافی کردی بعد برو آزمایش بده
منم ده روز دیگه دارم بعدازظهر سونو دارم بعدش باید برم ازمایش انتی زنگ زدم ازمایشگاه گفت ۲ساعت ناشتایی کافیه
نیاز نیس ناشتا باشی
نه ربطی ب ناشتا بودن نداره
نه لازم نیست ناشتا باشی هروقت تونستی برو بده من شب دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.