دوستان ازمایش ان تی باید ناشنا باشیم میشه عصر بریم؟

۷ پاسخ

من ۴ سنو دادم ۵ ازمایش

نه ناشتایی نیاز نیس تا ۲۴ ساعت بعد از سونو میتونی بری

نه لازم نیست هر وقت سونوگرافی کردی بعد برو آزمایش بده

منم ده روز دیگه دارم بعدازظهر سونو دارم بعدش باید برم ازمایش انتی زنگ زدم ازمایشگاه گفت ۲ساعت ناشتایی کافیه

نیاز نیس ناشتا باشی

نه ربطی ب ناشتا بودن نداره

نه لازم نیست ناشتا باشی هروقت تونستی برو بده من شب دادم

سوال های مرتبط

مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری