خانما آنومالی رو از ۱۸ هفته میشه رفت؟زودتر نمیشه؟

۵ پاسخ

از ۱۷ هفته میشه رفت تا ۱۹ هفته من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم ولی بهترین موقع همون ۱۸ هفته اس

نه من ۱۸ رقتم انحام ندادن‌۱۸و۵روز رفتم

اره من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم

برای من دکترم وقتی ۱۷ هفته ام نوشت

نه کوچیکه خوب دیده نمیشه همون ۱۸ هفته بهترین زمانشه

سوال های مرتبط

مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری