من دو سه روز پله بالا پایین رفتم به دنیا امد
ایوای من میگم کاش تو 37 یا 38 زایمان کنم اینجا کلی مامان دیدم ک موندن 40 هفتشونه هنو خبری نیس
من خودمو کشتم تا ۳۸ هفته زایمان کنم همون دردای پریودی هم که داشتم ناپدید شده از وقتی ۳۸ هفته شدم دکتر معاینه کرد گفت حتی هنوز پایین هم نیومده☹😢
من 36 تمومممم
تا خودش نخواد نمیاد
من انقد پیاده روی کردم امروز نتونستم حتی بلند شم از جام خبری هم نیست
خاکشیر بخورید
رابطه داشته باشین
تا میتونی ارضا شو😂
پیدا کردی به منم بگو 🤣🤌
پیاده روی کن
۴۰ هفته هستم نیومده هنوز😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.