مال من روی15بود بچم دوشب بستری بود روی10اومدمرخص کرد
زیر۱۰
زردی به اینکه نوزاد چند روزه هست بستگی داره
۳ رزوه با ۱۲ در روزه فرق داره
از هشت به پایین دیگه نیاز به دارو نداره ولی در کل فکر میکنم زیر ده خوب باشه
پسر من زردیش ۸ بود مرخص کردن گفتن خودش میره
نی نی من روی ۱۳.۹ بستریه الان 🥲🥲
نرمالش ۵
ولی زیر ۱۰ هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.