سلام مامانا زردی بچه باید رو چند باشه؟

۷ پاسخ

مال من روی15بود بچم دوشب بستری بود روی10اومدمرخص کرد

زیر۱۰

زردی به اینکه نوزاد چند روزه هست بستگی داره
۳ رزوه با ۱۲ در روزه فرق داره

از هشت به پایین دیگه نیاز به دارو نداره ولی در کل فکر میکنم زیر ده خوب باشه

پسر من زردیش ۸ بود مرخص کردن گفتن خودش میره

نی نی من روی ۱۳.۹ بستریه الان 🥲🥲

نرمالش ۵
ولی زیر ۱۰ هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۱۳ ماهگی