به روش ليزريييي عاليه اصلا نگرانش نباشيد
الهی بگردم
انشاالله براش راحت باشه
قبلش استامینوفن میدن بهش بعدش هم همینطور هر چهار ساعت باید بدی
آبگرم درمانی ب درمان التهاب و ورمشکمک میکنه
بعد از پانسمان هم سرم شستشو و پماد اینا باید بزنی کخودش توضیحات رو میده بهت
آب قند هم باخودت ببر
تا یکسال سعی کن پماد یا روغن بچه بزنی درطول روز ک چسبندگی نگیره
حتما شیشه شیر ببر براش با پسونک و اینکه بخیه ای خیلی بهتره تا حلقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.