۲ پاسخ

اگه زیاد نیست طبیعی دل درد کمردرد نداری ؟

برا همه جنین من خودمم تمام حرکاتش رو زیر شکمم حس میکنم برا سرویکست هم هرچی بیشتر استراحت کنی بالا میره اگه میبینی زیاد مهم نیست بزار همون ۲۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد