مشکل پیش میاد برای جفتشون
من خودم 15 سالگی ازدواج کردم ولی جلوگیری داشتم تا 18 سالگی
ولی فک نمیکنم مشکلی باشه چون دختر عمم 13 سالگی با باردار شد و بچشم 4500 دنیا اومد
من 35 سالگی زایمان کردم پاره شدم
همسایه ما ۱۵سالشه حامله شد چند روز پیش گفتن سقط کرده چون بچه ناقص بوده حالا نمیدونم مال کم سنیش بوده یانه
خب معلومه بدن اون دخترنابودمیشه یه خانم تا۲۵سالگی بدن خودش داره کامل میشه
سالم به دنیا میاد و مادرشم سالم میمونه چه ربطی به سن داره.بعداز بلوغ بدن از لحاظ فیزیولوژیک قابلیت باروردی و بارداری روداره و هیچ مشکلی پیش نمیاد اتفاقا از لحاظ فیزیکی و جسمی بارداری تو سن پایین خیلی بهتر و راحتتره
والا اینجا ی ۱۴ساله دیدم حاملگیش از من ۳۲ ساله خیلی هم راحتتر بود... معلوم نبود چجوری حامله بود زگیل تناسلی هم داشت.
نه مشکلی پیش نمیاد
بچه که نه ولی مادر بدنش داغون میشه
نه اتفاقی نمیفته
عروس همسایمون ۱۲ سالش بود اولین بچشو دنیا اورد
مشکلی داره یا نه رو نمیدونم
ولی فک کنم مشکلی نباشه چون عید چهارمین بچشو دنیا آورد
تو ۱۸ سالگی ❤️🩹
قدیما همه تو این سن باردار میشدن دیگه
بستگی به وضعیت جسمیشو قد و وزنش داره
نه مشکلی برای جفتشون پیش نمیاد ولی اون دختر داغون میشه آخه ۱۳ ساله و حاملگی ؟
ععععع مگه الان ازدواج تو این سن هم داریم هنوز 😢
آره ربطی نداره سالم ب دنیا میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.