عزیزم رو مای بی بی نوشته بخون
من ۴ میبندم
همه چرا ۴میبندین من بچم ۶و ۵۰۰مای بی بی ۴میبندم یعنی اشتباه میکنم البته ۴کوچیک میبندم
۴ عزیزم
۴مای بیبی
پسر من 8 کیلوعه سایز 3 مولفیکس و سابز 4 مای بیبی اندازشع
۴ فکر کنم خوب باشه
سایز ۴ مولفیکس
من هانیز و مای بیبی هم خریدم بزرگ بودن واسه پسرم، سایز ۳ هم خیلی بد رد مینداخت
بچه منم تقریبا همین نزدیکاست سایز ۴ مولفیکس میبندم بش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.