۹ پاسخ

عزیزم رو مای بی بی نوشته‌ بخون

من ۴ میبندم

همه چرا ۴میبندین من بچم ۶و ۵۰۰مای بی بی ۴میبندم یعنی اشتباه میکنم البته ۴کوچیک میبندم

۴ عزیزم

۴مای بیبی

پسر من 8 کیلوعه سایز 3 مولفیکس و سابز 4 مای بیبی اندازشع

۴ فکر کنم خوب باشه

سایز ۴ مولفیکس
من هانیز و مای بیبی هم خریدم بزرگ بودن واسه پسرم، سایز ۳ هم خیلی بد رد مینداخت

بچه منم تقریبا همین نزدیکاست سایز ۴ مولفیکس میبندم بش

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۱ ماهگی