۱ پاسخ

منم یروز اینجوری بودم زنگ زدم ۴۰۳۰ گفت اگه ادامه دار بود برو دکتر
خوابیدم صبش دیگه دلم نمیسوخت خوب شد دکترم نرفتم
البته اینکه نترسیدم چون بچه تکون میخورد خیالم راحت بود ولی اگه تو حرکتشو حس نمیکنی برو

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری