۲۵ پاسخ

دماش روی چند درجه می‌زاری خیلی خوب شده

قشنگا اول دو تا سیب زمینی متوسط رو شستم و پوست گرفتم بعد با پوست کن یا رنده مخصوص هر چی که ورقه نازک بشه
بعد داخل اب و یخ نیم ساعت موند و ابکش کردم و لای دستمال یا پارچه تمیز قشنگ خشک بشه ورقه ها بعد کمی روغن زیتون زدم بهش و توی سرخ کن بدون روغن ۸ دقیقه با دما ۱۸۰ گذاشتم نمک خواستید بزنید موقعی که چیپس ها رو از سرخ کن در میارین سریع نمک بزنید اول شاید ورقه ها ترد نباشن اما یکم که خنک شه قشنگ ترد میشن نوش جان

دستورش

دستور لطفاً

دستور

رسپی پلیز

عزیزم شما که میزارین رسپی هم بزارین

دستوررررر پلیز

به به

تو هواپز گذاشتی چند دقیقه گذاشتی ؟

چجوری درست کردی عزیزم ؟

ظاهرش ک عاااایع 🤩دستورشو لطفا بده

طرزتهیه میدین

وای خدا عاایه

.

دستورش و لطفا میدید

دستور شو بدن

چجوری؟ من تو هواپز گذاشتم خراب شد

اتفاقا منم درست کردم چند شب پیش خیلی خوب شده بود ولی تو روغن سرخ کردم ک میگفتم چ فرقی با بیرونی کرد اینم‌روغنی دیگ😂مثلا میخاستم خونگی و سالم باشه

چ جالب اتفاقا منم میخواستم چیپس درست کنم واسش

طرز تهیش

طرز تهیه؟

طرز تهیه

چطوری درست کردین

چطوری درست کردی

سوال های مرتبط