چیپس خودم درست کنم بده یا خوبه؟

۶ پاسخ

من درست کردم خیلی عالی شد ولی خیلی روغن می‌بره

من گاهی وقتا درست میکنم ولی دیدم که تو توستر هم میشه درست کرد که دیگه روغن نباشه

خوبه

میگم سرخ کردنی هست

نه چرا بده سیب زمینیه دیگه

اگه یاد داری و خوب درمیاد درست کن

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ سالگی