۱۸ پاسخ

نه والا خیلیم بلند نیس نرماله

ماشالله خیلی بلنده خداحفظش کنه

خوبه عزیزم پسرای من بلندتر هستن ولی دختر تو این سن خوبه

پسرمن ۱۱۹ هست قد دخترتون خوبه

پسر من بلند تره ولی برای دخترا نمی‌دونم
خب بلند بشه چیه مشکلش

دختر منم قدش بلند تر هست ..
همه فکر میکنن کلاس اول یا دوم باشه اما امسال میره پیش دبستان
نگران نباش. قد بلند بودن خوبه

این به عمه هاش رفته اونا خیلی بلندن اصلا دوست ندارم

عزیزم‌وزنش چنده

منم دختر ۱۱۸ هستش خودمم ۱۷۲ قد بلندن‌دیگه چیز بدی نیست که

انگارفقط پسرمن ریزست.چرااخه پس .پسرمن ۱۰۸هست.شوهرمم کوتاه نیست.من خودم قدم کوتاهعه امامامانایی میبینم قدشون کوتاهه امابچهابلندهستن

نه مگه چه عیبی داره.ماشاالله بهش..پسر منم ۱۲۲.۵ قدشه هرکی میبینه میگه ماشالله چه پسری کلاس چندمی میگه میخوام برم پیش دبستانی تعجب میکنن

ن خوبه عادیه ک وقتی خودت قد بلندی اونم بلند میشه

دختر من که بلند تره
منم ۱۷۰ هستم‌
عاشق دختر قد بلندم 😍

وا چه زیادی خب قد بلنده تو دخترا ولی تو پسرا ن زیاد .
ب خودتون کشیده دیگه پسر منم همینطوره منم قدم ۱۷۰ شوهرم ۱۸۰

دختر منم ۱۱۶ هست من خودم بلند نیستم ولی امیدوارم اسو به عمه اش بره و کشیده بشه چون واقعا استیلش قشنگه

پسر من چندماه قبل قدش ۱۱۰ بود الان ب نظرم بلندتر شده ماشاالله ولی نمیدونم دقیق
وزنشم ۲۰

دختر من ۱۲۰ قدش پنج سالو ۴ ماهشه ولی قد من کوتاهه ۱۶۰

چه آزموني رد ميكنن؟ يعني چي؟
پسر منم الان١٢٢هست با وزن٢٣امسال فراره بره پيش دبستاني

سوال های مرتبط

مامان م بانو💜نینیها مامان م بانو💜نینیها ۶ سالگی