اخرش چی خوردی 🤣
من آبم میخورم نفخ پیدا میکنم نمیدونم چرا
گوشت چرخکرده و پیاز و رنده کن آب شو بگیر زردچوبه بزن حسابی ورز بده کف تابه بازش کن ی کوچولو روغن یا کره بنداز چهار تقسیمش کن یا همین طوری هر طور دوست داری شکل بده بهش بعد خودش آب میندازه ی طرفش سرخ میشه برش میگردونی اون طرفشم سرخ میشه گوجه ام بپز اگه حال داری کنارش بخور با برنج نه نفخ داره نه چیزی
من هرشب ابگوشت بدون نخود بازیتون
هیچی گشنگی میکشم و بیشتر چای و خرما میخورم 😮💨😅من امروز آبگوشت خوردم بعدشم ماکارونی شام رو نمیدونم وی بخورم
با خرده برنج ایرانی خیلی خوشمزه میشه
سوپ درست کن
😢 منم همینطور گیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.