بالا آوردن این مدلی عادیه؟🥲🥲🥲🥲

تصویر
۵ پاسخ

اره پنیری اشکال نداره

شاید رفلاکس داره

حتما آروغشو بگیرر زیادم‌نده شیر

رفلاکس

اضافه دادی بهش یا خوب قاطی نکردی دختر منم بعضا اینجوری میشه یه وریش کن کامل تخلیه بشه

سوال های مرتبط

مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان تُپُلِ باباش مامان تُپُلِ باباش ۸ ماهگی