۲ پاسخ

دکتر الرژی به من گفتن فقط مجاز به مصرف نئوتادین هستم تو بارداری
تازه من الرژی بارداری گرفتم الرژی ساده هم نبود به کل مورد هایی ک تیغ میزدن الرژی داشتم
ولی گفت نمیشه فقط نئوتادین

ن نباید استفاده کنی

سوال های مرتبط