۳ پاسخ

شامپو‌بنفش استفاده کن

بستگی به پایه دکلره که ارایشگرت در.میاره داره و‌اینکه‌کلا‌ موی‌لایت شده رو باید سالی ۲-۳ بار بری رنساژ

شامپو بنفش بگیر مثل اولش میشه خیلی خوش رنگ
ولی زیاد استفاده نکن هرموقع خیلی زرد شد بشور من موقع مهمونی یا خیلی زرد بشه میشورم

سوال های مرتبط