۳ پاسخ

یادش بده شیر رو تو لیوان بخوره خیلی براش خوبه از این لیوان نی دارا بخر براش دوست داره. فقط باید شیشه رو ازش بگیری

من اگه خدا بخواد تا دو هفته دیگه کامل از شیر می گیرم.الان شیر روز رو گرفتم. شیر پاستوریزه خوبه بخوره.

من تا دوسالگی میدم
پوشک هم از بعد دوسال شروع میکنم

سوال های مرتبط