منم اینو خریدم البته دست دو
بخاطر دختر بزرگم دوقلو خریدم چون مطمئن هستم نمیذاشت نی نی بذارم اینو هم جلو بذارم
من ساک نوزاد با روروئک و کالسکه و کریر مارک چیکو گرفتن پدر و مادرم ، ۱۸ تومن
مبارکه خیلی قشنگه
عزیزم خیلی قشنگ خدا رو شکر که توان مالی داشتی و چیزی که باب میلت بوده رو خریدی مبارکت باشه
مبارکه عزیزم
مگه درشکه خریدی؟؟؟ چقدر گروووووون من ۱۰ تومن خریدم جنسشم خارجی هست😲😲😲
عزیزم خیلی قشنگه
اتفاقا الان داشتم تو سایت کیدیلو میدیدم d901 هم اومده😍
ولی اونجا ۳۳ تومنه🥲
خوشگله ولی خیلی گرونه
مبارک باشه عزیزم معلومه جنسش خیلی خوبه و با دوامه
منمکیکابو گرفتم همین قیمتا برای بچه بعدیمم میمونه ایشالله 😍
وووی ارههه خیلی عاشق چیزای متنوعم🥰🥰
قشنگه مبارکه عزیزم
مبارک باشه عزیزم خیلی قشنگه
خیلی قشنگه..انشالله به شادی استفادهش کنی
چقدر گرون شده🤯
نونوایی هم میره؟ 😐😂
مبارکه❤️❤️
کیدیلو مدل D901
چا مارکی هست عزیزم ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.