۱۴ پاسخ

دختر منم همین طور اصلن نمیخوره میخام دیگه کمکی شروع کنم
از صبح تا شب چند سی سی میخوره ؟

شیر خوشکش رو عوض کن اگ دیدی باز نخورد کم خورد بهش کمکی غذا بده 😑اگ غذا بدی تحتمال اینکه اسهال بشه هست

دختر منم نمیخوره دبگه ناچارا یک هفته اس فرنی میدم اونم اوق میزنه
۴ماهش نشده کمکی رو شروع کردم

رفلاکس پنهان داره
و تو خواب یده
من دیگ عادت کردم تو خواب بدم

مثل بچه من ریزه چند کیلو

یواش یواش غذای کمکی شروع کن

شیر بیومیل امتحان کن پسرمنم نمی‌خورد عوض کردم ، ده روز امتحان کن وزنگیریش هم عالیه

غذا رو شروع کن بنظرم

چرا همه بچه ها تو این ماه ها شیر نمیخورن چشونه واقعا اه

غذای کمکی براش شروع کن

بچه های ما اگه میخواستن بخورن همین شیر رو‌میخوردن من غذا شروع کردم خودش اصلااا نمیخوره به بدبختی یه ذره میریزم تو دهنش اینم از غذا خوردنش😭

البته شیرش هم عوض کردم بهتر شد

دختر من اینجور بود دقیقا روانی میشدم دکتر گفت غذا بهش بده الان بهتر شده

نان بهش میدی؟

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی