۹ پاسخ

من قبل عید ۴۲۰خریدم 😕یادم میره بخورم🤦‍♀️
ولی با قرص رویال فت میخورم
۴۳کیلو بودم
الان ۵۳کیلوام
باقرص چاق شدم در اصل

کورتونه همش اسم بو علی سینای خدابیارمرزم گزاشتن روش😂

میخاستم بخرم آقاهه گف کورتون داخلش میریزن خوب نیس

اره همسرم میخورد اما چندان تاثیر نداره

تو دیجی کالا نظرها رو بخون نوشتن کورتون داره
و عوارضش رو چندسال بعد میزاره درد مفاصل و سیاه شدن استخوان

منم دارم میخورم فعلا ک 1کیلو اضافه کردم ی هفتس دارم میخورم
برامنکه خواب اور نبوده ولی اشتهام بازشده

من خوردم خواب آوره اولاش تا بدنت کم کم عادت کنه بهش من خوردم خوب بود ولی بعدش قطع کردم به وزن قبلیم برگشتم

من خوردم هیچ تاثیری نداشت

اره خیلی تاثیر گذاره واقعا معجزه می کننه👌

سوال های مرتبط