۴ پاسخ

شاید زیاد بهش شیر میدی

دکتر به من گفت سه بار
البته به مرور کمتر شد

رفلاکس داره ببر دکتر دارو بده خوب میشه

پسرمنم اوایل زیادبالامیاورد ولی خداروشکربعدیه ماهگی خیلی بهترشده نگران نباش

سوال های مرتبط