خانما فردا میتونم جیگر گوسفند بخورم یانه!؟😂😢

۹ پاسخ

نه 😐😐 یعنی واقعا خودتون نمیدونید خطرناکه ؟

چند تیکه بخور من خوردم مصرف زیاد و مداومش خوب نیس

من سر دوتا بارداری خوردم
فک کنم از اول تا الان ۲۰ بار شده 😂

بخور اما کم من میخورم همچی حتی کبابی شو هم خوردم

من بخاطر کم خونی یبار فقط خوردم

درحد رفع هوس میتونی بخوری ولی بخاطر ویتامین آ بالایی ک‌ داره خطرناکه زیاده روی نکن ۱۲۰ گرم بیشتر نباید بخوری

چرا در حد کم میشه ولی کامل کباب کن

یدونه برای رفع هوس کامل پخته باشه

من بدجور هوس کردم تا دلم بخواد میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی