۱۲ پاسخ

آره یک سیخ اشکال ندارع منم خوردم چندبار ولی کم

جیگر تا آخر بارداری نخور دختر رعایت کن با چالش جدید حوصله داری روبرو بشی دور از جون

عزیزم جگر برای بارداری خوب نیست

نهههههه مگه نمیدونی ممنوع مطلقه تو بارداری حتی یه دونه
توی ۹ ماه کلا نباید هیچ نوع جگری بخوری

در حد ۲ تیکه در ماه اشکالی نداره اونم در صورتی ک داخل ماهیتابه با در بسته تف بخوره جیگر سیخی نخوری

من دو تیکه خوردم ولی بیشتر میترسم
نخوری بهتره

یه سیخ زیاده خواهر تو بگو یه لقمه دو لقمه فقط برای رفع هوسیت

نههههه نهایتن دو تیکه بزار دهنت

کم بخور
من دو سه تیکه خوردم هفته پیش
ولی میگن خطرناکه، احتیاط کن

اره میتونی ی سیخ بخور

آره چرا نتونی

اصلااااا

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وهفتم بارداری