۹ پاسخ

وا نبابا من ک اولی رو طبیعی بودم از همون روز دوم شکم بند بستم شکمم تخت شد و مثل قبل شدم. هیچ چسبندگی هم نداشتم

کی میگه ؟ بعد سزارین از ریکاوری که اوردن منو شکممو خودشون با گن بستن برام

اره میتونی ببندی

اره من از روز زایمان بشتم چسبندگی گرفتم الان دکترم گفت باید صبر کنی ۳ هفته بگذره بعد ببندی

یه جوری نبند که اذیت بشی از روز سوم ببند هر روز یه کوچولو تنگ تر کن تا 1 ماه که سفت کنی

تا وقتی رحم جمع نشده نباید ببندی وقتی جمع شد اونوقت مجازه. یه تعداد روز خاص داره از دکتر بپرسی میگه بعد از چند روز ببند

یعنی بعداینکه زایمان کردم میتونم ببندم حتی توبیمارستان

محکم نبند بعد کمم به مرور زمان هی محکم کن ولی تا دو سه هفته درحد معمول

سزارین میگن نبندید بعد هم شکم نباید سفت بسته بشه در حد حمایت باید باشه مهم لگن ک خوب ببندی

سوال های مرتبط