۴ پاسخ

دختر منم به مولفیکس حساسیت داره نبند دیگه براش جوشاش بیشتر میشه

کلا پوشک جدیدا که سری جدیدن خیر سرشون بی کیفیت و داغونن

چرا منم چن بار پیش اومده. پوشک مولفیکس بوی بد میداد.ی چیزی شبیه بوی بنزین.
استفاده کردم.ولی یادم نمیاد ک پاش چیزی شد یا ن

اره من سایزای کوچیک تر میگرفتم بو میداد

سوال های مرتبط