دختر منم به مولفیکس حساسیت داره نبند دیگه براش جوشاش بیشتر میشه
کلا پوشک جدیدا که سری جدیدن خیر سرشون بی کیفیت و داغونن
چرا منم چن بار پیش اومده. پوشک مولفیکس بوی بد میداد.ی چیزی شبیه بوی بنزین.
استفاده کردم.ولی یادم نمیاد ک پاش چیزی شد یا ن
اره من سایزای کوچیک تر میگرفتم بو میداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.