۱۵ پاسخ

شماره ۲
یا اینو بگیرم

تصویر

شماره 1
اینو بگیرم که با سه چرخه دوقلوشون متفاوت باشه

تصویر

دوتایی رو بفروش به من
خوبه که ی نفری دوتاشونو حل میدی

دوچرخه بگیر دیگه

دومی بهتر اولی جنسش خیلی ضعیف تر اگر میتونی مدل تیتان تاشو بخر

به نظرم دوچرخه بگیرباکمکی یادمیگیرن

پیشنهاد میکنم بدون محافظ نگیری. من ازین خیلی راضی ام. تایتان پلاس حرفه ای تاشو.

تصویر

بنظرم همون خوبه ک داری انشالله سال بعددوچرخه خوب بخر

شماره 2

دوچرخه تکی میخای دوتا بخری یا یدونه؟ ؟؟

دومی بهتره خیلی اولی شلوغ پلوغه😮‍💨

دومی

2قشنگتره

بگیر بهتره۲

من دوتا گرفتم دوجداگونه سوار میشن این خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی