شماره ۲
یا اینو بگیرم
شماره 1
اینو بگیرم که با سه چرخه دوقلوشون متفاوت باشه
دوتایی رو بفروش به من
خوبه که ی نفری دوتاشونو حل میدی
دوچرخه بگیر دیگه
دومی بهتر اولی جنسش خیلی ضعیف تر اگر میتونی مدل تیتان تاشو بخر
به نظرم دوچرخه بگیرباکمکی یادمیگیرن
پیشنهاد میکنم بدون محافظ نگیری. من ازین خیلی راضی ام. تایتان پلاس حرفه ای تاشو.
بنظرم همون خوبه ک داری انشالله سال بعددوچرخه خوب بخر
شماره 2
دوچرخه تکی میخای دوتا بخری یا یدونه؟ ؟؟
دومی بهتره خیلی اولی شلوغ پلوغه😮💨
دومی
2قشنگتره
بگیر بهتره۲
من دوتا گرفتم دوجداگونه سوار میشن این خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.