۷ پاسخ

عه چرا صبا جان من الان یکماهه میرم،مشکلی نداره
البته ب جیز زیر بغل،چون نزدیک سینه هاس،گفتم یوقت مشکلی پیش نیاد

بمن گفت بیا بعد ۶ ماه

منم میرم دکتر گفت اشکالی نداره

به منم گفتن نمیشه من 4ماه بودم پرسیدم.... خیلی دلم میخاد باز شروع کنم

من میرم جانم. شاتی برو
رولی اصلا جواب نمیده

تا وقتی که هورمونها تنظیم نشن، لیزر کنین فایده نداره

۶ ماه تمام ب بعد

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۷ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی