خانما میتونم زیر سردخترم بالشت بزارم؟

۷ پاسخ

من ازوقتی به دنیااومدتاالان گذاشتم هیچ مشکلی هم نداره

من ک چهار ماهه شده پسرم هنوز بالشت زیر سرش نذاشتم زیر یکسال دکتر میکه بالشت خوب نیست

من خیلی وقت میزارم بخاطر رفلاکس

من شبا میذارم ولی سرشونشم میذارم رو بالشت، البته بالشتش خیلی خیلی نازکه

من از ۳ روزگیش گذاشتم

من از اول گذاشتم

من از اول میزارم

سوال های مرتبط

مامان دلاراخانم مامان دلاراخانم ۱۳ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی