من ازوقتی به دنیااومدتاالان گذاشتم هیچ مشکلی هم نداره
من ک چهار ماهه شده پسرم هنوز بالشت زیر سرش نذاشتم زیر یکسال دکتر میکه بالشت خوب نیست
من خیلی وقت میزارم بخاطر رفلاکس
من شبا میذارم ولی سرشونشم میذارم رو بالشت، البته بالشتش خیلی خیلی نازکه
من از ۳ روزگیش گذاشتم
من از اول گذاشتم
من از اول میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.