مشکل نداره بشینه؟ پشتش بالشت میزارم

تصویر
۴ پاسخ

برا تو خیلی خوبه .برا منم میخواد بشینه ولی تا میشه از وسط🤣

بنشونس دختر اولم چارماهگی نشوندمش بالشت گذاشتم دیگ نزدیک پنج ماه بود خودش بدون کمک مینشست

پسر منم همش زور میزنه خودشو بلند کنه دوست نداره بخوابه

دختر منم ابنجوریه

سوال های مرتبط