خانما وزن دختر 1700 با صدک 65 خوبه؟؟

۴ پاسخ

آره ماشاالله عالی

چند هفته دادی

صدک چیه خواهر
منم امروز رفتم ۳۱و پنج روز
۱۸۲۰بود با صدک ۲۵

اره خوبه از من صدک 50بود وزنش 1700تو همین هفته دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان طهورا💕طاها مامان طهورا💕طاها ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۵ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری