من سر شیشه بی بی لند طرح اونت انداختم روش.
زده 0تا 3 ماه مثلاً این تا ته حلق بچه میره که😐🫠
نمیدونم این چه طراحی کردن اصلا پسرم نمگیره اش
اره بچم میکبزنه میاد
من دو قطره میدم عالیه
آره خیلییییی،من سه قطره گرفتم هم هر وی میک میزنه کم نمیکنه عصبانی هم میشه
شماره ۳ بگیر راحت میاد
با مک زدن درمیاد
هرچی بیشتر بچه مک بزنه ازش میریزه
من دوقطره میدم راضیم
حالا من مشکلم برعکس شماست هرچی شیشه میخریم زیاد میاد ازش و میپره گلوی بچم😭
اره خیلی
سرشیشه عوض کن
اره خییلیییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.