۷ پاسخ

از داروخونه سری شیشه جدید بگیر حالا یا دو قطره یا ۳ قطره

برا من سر شیشه دو هست و بله کم میاد ولی راضیم چون شیر خودم میدم گهگداری شیشه میدم

سری شیشه هاش ۲،۳،۴،۵،۶ قطره داره باید عوض کنی

سر شيشه مدل نچرال اونت اگه گيرت اومد شماره ٣ بگير

فقط دکتر براون

از اونجایی ک شیشه گرفتی برو ی سری دیگ بگیر بهت مشاوره میدن که برای ۳ماه یا۴ماه چند قطره خوبه

برااین ماه باید ۳ یا ۴ قطره بگیری دگ

سوال های مرتبط

مامان آنیا و لاویا💞 مامان آنیا و لاویا💞 ۱۲ ماهگی