از داروخونه سری شیشه جدید بگیر حالا یا دو قطره یا ۳ قطره
برا من سر شیشه دو هست و بله کم میاد ولی راضیم چون شیر خودم میدم گهگداری شیشه میدم
سری شیشه هاش ۲،۳،۴،۵،۶ قطره داره باید عوض کنی
سر شيشه مدل نچرال اونت اگه گيرت اومد شماره ٣ بگير
فقط دکتر براون
از اونجایی ک شیشه گرفتی برو ی سری دیگ بگیر بهت مشاوره میدن که برای ۳ماه یا۴ماه چند قطره خوبه
برااین ماه باید ۳ یا ۴ قطره بگیری دگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.