من میخوام ناخنامو ژلیش کنم ،چون باردارم بد نیست ؟؟

۵ پاسخ

فکر نکنم مشکلی داشته باشه هنوز که هفته بالا نشدی اوکی برو انجام بده

دستگاه یووی ک لاکژل رو خشک میکنه برا زن بار دار ضرر داره .
من ناخنکارم حتی برا خود ناخنکار ک دستگاه روش اون سمت بازم ضرر داره چه برسه به مشتری باردار

من ۹ماه کاشت دارم
دکترم گفت مشکلی ندارع

من کاشت میکنم دکترم گفت اشکال ندارع

ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان برسام مامان برسام روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری