۳ پاسخ

باز تو خوبی من رفتم نون بخرم صف وایساده بودم تا نوبت رسید بمن نون تموم شد گریه کردم😐😂
براهمه چی گریم میگیره

یعنی ممکنه ماه های اخر هورمونا بهم بریزه اینجوری بشیم اخه من تا الان حالم روحیم خداروشکر خوب بوده متنفرم ازینکه حالم بد باشه گریه کنم یا عصبی باشم 😭

اره گاهی اینجوری میشم
همش به همسرم میگم حس میکنم افسردگی بعد زایمانم داره بر میگرده میگه تلقین نکن🤐🤐

سوال های مرتبط