انقباضات شکمی توی هفته من مشکلی ندارهعه؟

۱ پاسخ

مطمئنی انقباض هست آخه منم درد داشتم رفتم nstدادم گفتن انقباض نیست و بخاطر بچه هست که فشار میاره

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری