بعد دوساعت نقاشی و رنگ امیزی تموم شد

تصویر
۵ پاسخ

خیلی قشنگه آفرین

قشنگ‌شده آفرین
کار منم همینه یعنی دانشگاه و مدرسه همین رشتم بود

عالی
عزیزم با احترام ی سوال سفال و سمباده زدین؟؟

وای چقدر خوشگله واقعا حس خوبی به آدم میده

خیلی خوشگله افرین

سوال های مرتبط