۱۳ پاسخ

منم یدونه دارم شبا که پسرم و همسرم میخوابن یه لامپ بالا سر نهارخوری داریم روشن میکنم میشینم رنگامیزی میکنم خیلی آرامش میده و از همه مهمتر اینکه یه کار واسه کودک درونم انجام دادم و خوشحالش کردم

تصویر

من عکس هاشو از گوگل گرفتم با پرینتر خونه چاپ کردم رنگ میکنم خیلی خوبه

تصویر

چه ایده ی قشنگی حتما میخرم من عاشق نقاشیم

از کجا خریدی گلم همه جا دارن؟

چقددد خوببب منم بگیرمممم اگ پسرمم اجازه بدههه😂😂 همه کتابایی ک میخونمو پاره پوره کرده

من مجردیم داشتم الان تو گوشی رنگ میکنم

احتمالا شما وقت کافی داری ک آخر شب میتونی رنگ آمیزی کنی من ثانیه ای پیدا کنم باید بخوابم از خستگی دارم میمیرم 😭

چ خوب
از کجا خریدی عزیزم؟

فقط با مداد رنگی میشه رنگ کرد؟

عزیزم چه قشنگ چند گرفتی من دیپلم گرافیک دارم کلی مداد رنگی و مداد شمعی و آب رنگ با مارک ها خوب دارم همینجوری مونده بگیرم منم رنگ آمیزی کنم

چه عالی...

منم سر دختر بزرگم باردار بودن خریدم همون موقع رنگ میکردم
الان دخترم به ف ا ک داده کتابو 🤣

من تو بارداری خریده بودم ۳-۴ تاشم رنگ کردم همونموقع خیلی خوب بود
بیکار بودممم کسی کار به کارم نداشت😂الان مگه وقت دارم واسه خودم؟
امروز بعد مدتهااااا فرصت کردم یکم کتاب خوندم😅

سوال های مرتبط