خدایا چرا این بچه‌نمیخوابه😭🫠

۶ پاسخ

واای دختر کنم هنوز نخوابیده

واقعا اذیتمون میکنن😂

منم مثل تو بودم . هرماه ک بگذره بهتر و بهتر میشه

تو از پسش برمیایی قوی باش حس منفی بخودت را نده باز خوبه مال تو دوماهشه

منم با این بچه دیوونه شدم ساعت ۳ طاقتم تموم شد زدم زیر گریه که چرا نمیخوابه

طاقت بیارو مرد باش درست میشه 😂

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🤱🏻🎀 مامان لیانا 🤱🏻🎀 ۸ ماهگی
مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی