واای دختر کنم هنوز نخوابیده
واقعا اذیتمون میکنن😂
منم مثل تو بودم . هرماه ک بگذره بهتر و بهتر میشه
تو از پسش برمیایی قوی باش حس منفی بخودت را نده باز خوبه مال تو دوماهشه
منم با این بچه دیوونه شدم ساعت ۳ طاقتم تموم شد زدم زیر گریه که چرا نمیخوابه
طاقت بیارو مرد باش درست میشه 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.