شیرت کم بوده یکم شیر خشک درست کن بده کار میفته اگه کار نکنه مرخص نمیکنن شیرخشک ایمن ترین غذا برا بچه
الان نه ابجوش نه نبات اینا رو نده چون الکترولیت بدن بچه رو بهم میزنه ب کلیه بچه اسیب میزنه
شیر خشک بده خیلی زود را میفته
بچش تازه به دنيا اومده عزيزم چه اب ولرم و قندي بده بايد دكتر ببينه عزيزم اگه سزارين باشي صب متخصص أطفال مياد چك ميكنه
یکم اب ولرم و قندکوچولو بنداز بده بهش میشوره کلا دل و رودشو
خودت چهار زیره بریز تو چاییت با نبات بخور بده بچه شیر بخوره تا شکمش کار کنه
عزیزم ی ذزه بهش ابجوش نبات بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.