کسی میدونه چرا بعد هر وعده غذایی سردرد میگیرم؟

۴ پاسخ

فشارت بالا نیست؟

من بعد ناهار اینجور میشم نمیدونم از چیه ولی شاید از اینم بوده باشه که شبا شام میخوردم دیگه صبحانه نمیخوردم مدت زیادی تا ناهار گشنه میموندم من خودم حدس میزدم بخاطر این باشه که شاید قندم افتاده باشه یا گرسنگی فشار میاره

چربی خون نداری

ازمایش دیابت دادی؟؟

سوال های مرتبط