فشارت بالا نیست؟
من بعد ناهار اینجور میشم نمیدونم از چیه ولی شاید از اینم بوده باشه که شبا شام میخوردم دیگه صبحانه نمیخوردم مدت زیادی تا ناهار گشنه میموندم من خودم حدس میزدم بخاطر این باشه که شاید قندم افتاده باشه یا گرسنگی فشار میاره
چربی خون نداری
ازمایش دیابت دادی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.