آنومالی رو ۱۶ هفته میشه رفت؟

۶ پاسخ

هفده هفتع و س چار روز برو اوکیه

من رفتم موقعی که پسرمو حامله بودم

هنوز کوچولوعه اندامش حوب قائل تشخیص نیس

زوده همون ۱۸هفته به بعد برو

۱۸ هفته و ۴ روز بهترین تایمشه

زوده

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقای‌ِنی‌نی💙 مامان آقای‌ِنی‌نی💙 ۲ سالگی