کیا امروز تونستن گوشت بگیرن؟؟

۸ پاسخ

مگه خودمو قربونی کنم 😂

ما شریک شدیم ۱۰ تومن دادیم

من ی شقه گرفتم ۱۸ملیون پشمام ریخته 😱😅😱

ما هیچ سالی نمیخریم

ما که نتونستیم

داریم تو یخچال

من هیچوقت نمیگیرم کلا گوشت با استخون و پنبه نمیگیره قره تیکه ییخیر بخاطر همین نمی‌گیریم

همسایه ما هرساله قربونی میکرد، روز عرفه برای همه همسایه ها میآورد...ولی امسال خبری نبود😂😅

سوال های مرتبط