مگه خودمو قربونی کنم 😂
ما شریک شدیم ۱۰ تومن دادیم
من ی شقه گرفتم ۱۸ملیون پشمام ریخته 😱😅😱
ما هیچ سالی نمیخریم
ما که نتونستیم
داریم تو یخچال
من هیچوقت نمیگیرم کلا گوشت با استخون و پنبه نمیگیره قره تیکه ییخیر بخاطر همین نمیگیریم
همسایه ما هرساله قربونی میکرد، روز عرفه برای همه همسایه ها میآورد...ولی امسال خبری نبود😂😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.