۱۸ پاسخ

عزیزم مینی واش اگ اتومات بخری ،آره خوبه
ولی اگ بخای معمولی بخری بدرد کسی میخوره ک واقعا جا برا آب کش کردن و خشک کردنش داشته باشه،خشک کن معمولیا ۴۰ درصده،هنوز کلی آب تو لباس میمونه

من دارم فقط وقتی نوزاد بود استفاده میکردم دیگ الان نمیکنم چون اب بریزی دوباره ابشو بگیری من وسواسم داشتم باز خودم اب میکشیدم کف نمونه قشنگ کار اضافه

من دارم ولی مینی واش کوچولو واسه لباس زیرام و وقتی که روژان کوچیکتر بود واسه شستشوی لباسهای اون استفاده میکردم خوبه تمیز می‌شوره ولی اتومات نیست واسه من یکم سخته

وااای جملیه این اشتباه نکن
من دارم اتفاقا دیروز گذاشتمش رو دیوار که بفروشمش
چرت به معنای واقعی مگر اینکه اتوماتیکش بخر
این معمولیا باید وایسی بالا سرشون اب بریزی توش بعد مایع بریزی و دکمه بزنی وقتی تموم شد شیر خروجی بذاری توی فاضلاب تا خالی بشه تاااازه اصل مضخرف بودنش اینجا شروع میشه که باید یه عاااالمه اب بریزی توش تا آبکشی کنه
خشکنش هم یه سبد کوچولو بدرد نخور
من برا سیسمونی دخترم خریدم یبار بارداربودم ذوقش داشتم استفاده کردم گفتم عههه این دیگه چیه
یبار دیگه هم چندماه پیش بود خواستم فرصت دوباره بدم ولی بازم دیدم به همون مضخرفی که فکرش میکردم
اسمش گذاشتم تشت برقی

من واسه سیسمونی خریدم اوایل استفاده کردم بعد گذاشتم کنار
اگر شیر اب ثابت و جای تخلیه ی ثابت براش دارین خوبه وگرنه نه نگیر که دردسر داره

من دارم فقط چند ماه استفاده کردم

من دارم
سر سیسمونی گرفتیم
الان که بزرگ شده خیلی ضروری نیس خریدش بنظرم

عزیزم اگه جای رو داری کامل وصل کنی مثل لباس شویی عالیه

من جا نداشتم نخریدم
اما اطرافم دارن خیلی راضی هستن

اگه تمام اتوماتیکشو میخری بخر اگه دستی باشه ب هیچ دردی نمبخوره تازه باید بری تو حموم لباسارو از اب بیاری بیرون ابکشی کنی بعد دوباره اینارو چندتا دونه دونه بذاری خشک بشن چون همشونم تو سبد خشکش جا نمیشن خیلی زمان بره مگه بچه میذاره این همه وقت تو حمام باشی

من دارم مارک ناسیونال
عصای دستمه
هر شب کل لباس های پسرم باهاش میشورم

من داشتم الان ردش کردم
ببین اگه جایی داری شلنگ وصل کنی همونجاعم خالی کنی خب خوبه
وگرنه روند آب پر کردن و خالی کردنش فرسایشی میشه

من دارم مارکشم خوبه ولی به نظر من خوب نیست ، زیاد استفاده نمیشه

منم دارم خوبه ازشم استفاده میکنم بستگی به خودت داره حوصله داری آب بریزی توش خالی کنی

من دارم عالیه

من دارم راضی م ازش تازه برای من خیلی هم برندش معمولی بود نمیخواستم بخرم شوهرم دیگه برام خرید..حالا یه برند خوب بخری خیلی بهتر هم هست

سلام جمیله جون وصل شدی ؟پیج تحلیلگر درست و حسابی داری معرفی کنی؟

من دارم واسه دایان خریدم مارک نیاک راضی ام ازش

سوال های مرتبط