۳ پاسخ

من دکتر این و داد هم تب بره هم سرماخوردگی ویروسی عالی بود

تصویر

شربت پلارژن

اگه تب نداره اینارو نده. فقط پلارژین کیدز هر ۸ ساعت ۲/۵ تا ۳ سی سی.
اگرم آبریزش بینی داره اسپری بینی سدیم کلراید صبح و شب

سوال های مرتبط