چی میشه ک آدم زایمان زودرس میگیره

۳ پاسخ

عفونت های ادراری و واژن نارسایی دهانه رحم سابقه زایمان زودرس تو خانواده پایین اومدن طول سرویکسو پاره شدن کیسه اب فشار بالا و پاره شدن جفت

من زایمان اولم ۳۳ هفته کیسه آبم پاره شد، همه چیم خوب و نرمال بود، چهار پنج روز لکه بینی داشتم رفتم بیمارستان ازمایش، سونو و nst گرفتن گفتن چیزیت نیست پاشو برو، منم بارداری اولم بود شیاف و اینا نمیدونستم چیه بیمارستان هم هیچی نگفت، اومدم چهار پنج روز بعد کیسه آبم پاره شد

خیلی اتفاقا باعث میشه ،فشار بالا،مسموميت بارداری،کم بودن طول سرویکس،و.....

سوال های مرتبط