۱۰ پاسخ

زیر ۳۷ هفته نارس عزیزم

سی و هفت بچه کامله

از ۳۶ هفته بچه دیگه کامله کجا ب ۳۹ هفته میگن زودرس شما دکترتو عوض کن اخه این چه حرفیه زده

چجوری زودرس بوده که از ۳۸ هفته سزارین میکنن

منم38هفتع سزارین شدم چه ربطی داره چرا نارس باشه😑

😑😑😑😑

نه بابا زودرس نیس
کامله از ۳۸ هفته

زیر ۳۷هفته زایمان زودرس به حساب میاد

سزارین اگه بودی طبیعیه زودرس نمیگن بهش

از 37 هقته بچه کامله
زودرس نیس
خیلی از بچه هایی ک وزنشون داره بالا میره اگ مادر طایمان طبیعی بخواد دکترش براش از 37 به بعد ختم بارداری میزنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری