۷ پاسخ

سینه درد دل درد پریودی ترشح

هیچ علائمی فقط درد سینه 🤦‍♀️

من سینه هام خیلی درد میکرد مخصوصا نوکش و درد زیر دل داشتم ولی همه بیبی چکم منفی بود تا آزمایش خون دادم مثبت شد

من هیچ علائمی نداشتم جزاینکه زیرنافم انگارگرفته بود

نزاشتم ب تاخیر برسه دو روز مونده ب موعد بی بی زدم

من علاعم خاصی نداشتم خدایی
فقط ی چیز خیلی عجیب ک برام بود این بود ک باد واژن میگرفتم هرساعت😂

سوزش و معده درد شدید.احساس گرمای شدید. ترشح خیلی زیاد که همش فکر میکردم پریود شدم.دردهای پربودی

سوال های مرتبط

مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته بیستم بارداری