سینه درد دل درد پریودی ترشح
هیچ علائمی فقط درد سینه 🤦♀️
من سینه هام خیلی درد میکرد مخصوصا نوکش و درد زیر دل داشتم ولی همه بیبی چکم منفی بود تا آزمایش خون دادم مثبت شد
من هیچ علائمی نداشتم جزاینکه زیرنافم انگارگرفته بود
نزاشتم ب تاخیر برسه دو روز مونده ب موعد بی بی زدم
من علاعم خاصی نداشتم خدایی
فقط ی چیز خیلی عجیب ک برام بود این بود ک باد واژن میگرفتم هرساعت😂
سوزش و معده درد شدید.احساس گرمای شدید. ترشح خیلی زیاد که همش فکر میکردم پریود شدم.دردهای پربودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.