عزیزکم عکس نی نی رو پاک کن بچه تو عکس درشت میوفته همه بجا اصل سوال گیر میدن ب قد و وزن بچت
واکسن دوماهگی خیلی سخت نیس ولی درکل بستگی ب بدن بچه داره برا یکی هیچ اذیتی نداره برا یکی تا سه روز زجر و درد و تب
توروخدااینقدازواکسناغول نسازید.تنهاواکسنی ک بچه رواذیت میکنه واکسن ۱۸ماهگیه اونم درعرض ۲روزخوب میشه
بچتون شیر خشکیه یاشیرخودتو میدی
پاهاشو قنداق کن تکون نخوره اذیت نشه و پاراکید بهش بده
ای جانم
فقط پاهاشوببند سرساعت پارکیدبده همین
میشه بگید قد نینی شما چقدره
هنوز از اغوشیش استفاده میکنی؟؟؟من وقتی ۴۰ و خورده ای روزش بود دیگه نشد استفاده کنم کوچیک بود براش
شیر خشک چی میدی گلم
هزار ماشالله عزیزم وزن کوچلوتون الان چقدره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.