از واکسن دوماهگی برام بگید😊🍼💉

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزکم عکس نی نی رو پاک کن بچه تو عکس درشت میوفته همه بجا اصل سوال گیر میدن ب قد و وزن بچت
واکسن دوماهگی خیلی سخت نیس ولی درکل بستگی ب بدن بچه داره برا یکی هیچ اذیتی نداره برا یکی تا سه روز زجر و درد و تب

توروخدااینقدازواکسناغول نسازید.تنهاواکسنی ک بچه رواذیت میکنه واکسن ۱۸ماهگیه اونم درعرض ۲روزخوب میشه

بچتون شیر خشکیه یاشیرخودتو میدی

پاهاشو قنداق کن تکون نخوره اذیت نشه و پاراکید بهش بده

ای جانم

فقط پاهاشوببند سرساعت پارکیدبده همین

میشه بگید قد نینی شما چقدره

هنوز از اغوشیش استفاده میکنی؟؟؟من وقتی ۴۰ و خورده ای روزش بود دیگه نشد استفاده کنم کوچیک بود براش

شیر خشک چی میدی گلم

هزار ماشالله عزیزم وزن کوچلوتون الان چقدره

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی
مامان قند‌وعسلم آروین مامان قند‌وعسلم آروین ۱۰ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی