عزیزم واکسنو تازه زدین؟! مگه بهداشت ها تعطیل نیست؟! واکسن دختر من مونده
عزیزم من هیچی جز قطره استامینوفن بش ندادم خدارو شکر هیچی نشد نه تب نه بیقراری سعی کن کمپرسا مه میگن نزنی بهتره بچه رو هم قنداق نکن مه تحرک داشته باشه جاامپول ورم نکنه سفت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.