خانما از واکسن دوماهگی برام بگید دس تنهام چیزی نمیدونم

۲ پاسخ

عزیزم واکسنو تازه زدین؟! مگه بهداشت ها تعطیل نیست؟! واکسن دختر من مونده

عزیزم من هیچی جز قطره استامینوفن بش ندادم خدارو شکر هیچی نشد نه تب نه بیقراری سعی کن کمپرسا مه میگن نزنی بهتره بچه رو هم قنداق نکن مه تحرک داشته باشه جاامپول ورم نکنه سفت بشه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و نیلا🤎 مامان ارسلان و نیلا🤎 ۲ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی