۱۲ پاسخ

خوش بگذره عزیزم من هر یک ماهگی بردم بو هورامان🤣

والا می‌خواستیم بریم ابشار مارگون ازبس غر زد چرا میریم و اینا .دوباره شوهرم ساندویج گرفت براش نگرفت بخوره .به برادرم گفت تو بگیر بیار .دیگه شوهرمم دقش گرفت ساندویج پرت کرد بیرون .کلا برامون زهر کرد الاهی خیر نبینه

عالیه
خوش بگذره

واقعا سه نفره رو عشقه .بدون هیچ موجود اضافی😃من اشتباه کردم با برادر و مادرم رفتیم .اونم شوهرم گفت مادرت تازه داغ دیده گناه داره ببریمش.وای نگم برات .چه به سرم داد این مادر .الانم شوهرم قهر کرده .دیگه جواب مادرمم نمیده 😐

بسلامتیییی عزیزم
حالا کجا ایشالا میرین

خوشتان بیت اچن بو کو

وششش خودا خوش بگذره نی نی 😛😛

خوش بگذره عزیززمممممم

کریر واسه مسافررت عالی
صندلی کودکش کنی من ماه قبل رفتم خیلی راحت شدم

ایول دلم مسافرت خواست خوش بگذره 😍🤌

بسلامتی عزیزم انشالا که خوش بگذره
منم خیلی دلم مسافرت میخواد اما بچم شبا خیلی خیلی گریه میکنه میترسم از ریسکش

به سلامتی....خوش بگذره بهتون 😍❤️

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۴ ماهگی